Transition

Emlékszem, hogy amikor a 2023-as évtervezésemet csináltam, szinte félve mertem leírni, hogy idén is szeretnék visszajutni a Cannes-i Filmfesztiválra.

Hát, végül is, összejött, az utolsó pillanatban, amikor már nem számítottam rá, hogy mégis mehetek. Szinte hihetetlen volt, ahogy két ex-osztálytársammal (mindketten el tudtak helyezkedni szerencsére) ott álltunk este a tengerparton, újra itt, Cannes-ban.

Tavaly még nem sejtettük, hogy milyen út vár ránk és hogy sikerült egyáltalán valaha visszatérni. A legtöbbünknek nem sikerült, ezért is dupla annyira értékelem azt, hogy újra itt lehettem, egy újabb gyakorlaton egy fantasztikus cégnél akik rengeteg lehetőséget adtak arra hogy megmutassam mennyire értékes munkatárs vagyok. Beülhettem meetingekre (többek között Pauline Chalamet-val, Tim nővérével), szerveztem meglepetés birthday party-t és Producer's Night-ot, olvastam forgatókönyveket, láttam számokat, szóval rengeteget tanulhattam. Ez a sales agent internship nagyon más volt, mint a tavalyi élményem acquisitions intern-ként, de nem kevésbé hasznos és élvezetes (és idén végre láttam filmet a Cinema de Plage-on).

Ami meg különösképpen fontos, hogy tovább építettem a kapcsolati hálómat olyan emberekkel, akik kiemelkedően jók abban, amit csinálnak, és számíthatok rájuk, ha lehetőség adódna egy jó állást megcsípni az industry-ban.

Emellett pedig most lesz egy negyed éve, hogy elkezdtem dolgozni a Cineworld-ben, és nem győzök eleget hálát adni azért, mennyire jó a csapat és mennyire fair velem mindenki. Nagyon megkönnyíti a mindennapi munkát.

Szóval addig is amíg betörök a film industry-ba, szerzem a mozis tapasztalatot és figyelem a mozilátogatók preferenciáit. Jobb helyen most nem is lehetnék, szép átvezetés lesz ez a film business-be.