Együtt.

Valami megváltozott. Már nem vagyok ugyanaz az ember. Mondhatni, beavatást kaptam egy olyan misztériumba, ami eddig új volt előttem. Szeretek valakit. Önzetlenül, önfeledten. Részese lettem valami rajtam túlmutató dolognak. Született egy új világ, amibe belecsöppentünk. Azt hiszem, ez az egyik legfontosabb lépés. Feladva önmagad, részévé válni valami nálad határtalanabb dolognak. Valaminek, ami elsöpri a felállított kereteket. Összekapcsol minket a szeretet, ami teret ad a korlátlan áramlásnak. A vágy is jelen van, de az véges. A szeretet az végtelen. Olyan táptalaj, ami örökkön-örökké gyümölcsöt terem. Meg kell találni az egyensúlyt, az arany középutat, középállapotot - mert a törvény szerint az erő, ami először a magasba repít, utána a mélybe fog taszítani. Minden, ami történik, hullám mozgású. Fókuszálni kell a kapott energiát úgy, hogy belül egy, egységes állapotot tudjunk fönntartani vele. A Yint és a Yangot azonban ki kell egyenlíteni. Csodás megtapasztalás érezni, ahogy két erő kiegészíti egymást. Most megvan a támaszunk, ami belül erősít és folyamatosan tökéletesít bennünket. Így teljesedünk ki együtt, és egyenként is. Boldog vagyok, mert megértem arra, hogy ezt megélhessem. Nagyon szép, és tiszta dolog ez.