Tűzkeresztség

Kicsit féltem tőle. Kicsit izgultam.

Ma azonban megvolt első "bevetésem" kísérőként a Testodüsszeiában!

Különös élmény... az ember csordultig lesz élményekkel, feltöltődött, és valahol mégis ürességet érez. Ám ez egy letisztult, békés, nyugodt üresség.

Boldog vagyok, mert érzem, hogy jó helyre kerültem, jó emberekkel, és jó az, amit csinálunk.

Mindig érezni, ha rajta vagyunk az úton, és én most ezt érzem. Ebben újra kiteljesedhetek, az lehetek, aki vagyok, belevihetem, amit érzek, és gondolok... ha úgy tetszik, magasabb szintre emelem magam.

Eközben pedig teljesen el is engedhetem az agyam, és a képzeletem. Összhangban dolgozik a négy elemem, a testem és az eszem, a szívem és a lelkem.

Újra lelkesedem! Pompás érzés, színtiszta életöröm!

Már alig várom a következő köröm...

Mert ahogy egy barátom mondta: az élettől rengeteg mindent lehet kapni, de csak akkor, ha Te is adsz bele.

A kulcs pedig tényleg "csak" annyi, hogy mindent szívvel-lélekkel kell csinálni.