clarity

Boldog vagyok.

Nem tudom, mi lett volna velem nélküled. Csak most, így, hogy látom az egész képet, és a kockázatot, csak most kezdem teljesen felfogni mit veszíthettem volna el. Elmondhatatlanul örülök, hogy újra itt vagy velem, nagyon féltem attól, hogy ez többet nem adatik meg nekem. Rendkívül ostobának tartom magam, hogy nem mérlegeltem megfelelően, és egy felelőtlen döntést hoztam, amivel veszélybe sodortam mindent. Tényleg nem sokon múlt, hogy nem álltak teljesen a feje tetejére a dolgok, és nagyon hálás vagyok, amit azért tettél, hogy ismét tiszta legyen minden, ami megadatott. Mindenbe belegondolni, annak fényében, hogy miken mész most keresztül... Talán még fel sem fogom egészen, mi történt itt valójában. Igazán elképesztő történetünk van. Ígérem, nem fogok neked több fájdalmat okozni. Soha többé. Az összes ember közül, akit ismerek, te szolgálsz rá a legkevésbé.

Örökké

 

nephros