első nap az új suliban - 09.09.07.

Itt ülök, és úgy érzem, legszívesebben lefeküdnék, és csak telítődnék az egész napi élményekkel, emlékekkel. Már a balatonról hazafele éreztem, hogy végérvényesen megváltozik az életem, és ez a változás már régóta érlelődik. Végre egymásba futnak a szálak, összeáll a kép. Furcsa, mert végre úgy érzem, a vágyaim, és amire szükségem van, végre keresztezik egymást. :) Ennek nagyon örülök, Végre megtaláltam, hogy hol tudok igazán kibontakozni, a lehetőséget pedig ennek az új sulinak köszönhetem. Nagyon hálás vagyok.

Gyakran elnézem ezt a sok embert mostanában, mint próbálnak úgy tenni, mintha normálisak lennének... de fölösleges. A legrövidebb út két ember között a nyitottság, és a váratlan, furcsa helyzetek. Ettől senkinek sem szabad megijedni. Vegyétek a lapot, na :)