alone in the everydays

Ma már nem játszom veletek tovább.

Fontosabb dolgom van, vissza kell térnem magamba, és meg kell találjam az elveszett időt. Kimerítő egy idő után, ha az ember ennyit szánkózik a különböző tudatállapotok között. Néha iszonyatosan fáradtnak érzem magam, és arra gondolok, mennyivel egyszerűbb lenne, ha valahogy egy szinten tudnám tartani magam. Sajnos azonban mindig is problémám volt az egyensúly megtalálásával.

Többnyire csak akkor sikerül, ha azokkal az emberekkel vagyok, akik teljesen elfogadnak olyannak, amilyen vagyok, akikkel a leginkább otthon érzem magam. Nagyon hálás vagyok, hogy megtalálhattam magam velük, szerencsés vagyok, hogy megtaláltam őket, hogy megtaláltuk egymást.

Ha ők nem lennének, sokkal nehezebb lenne minden.

Örökké hálás leszek. Azt akarom, ezt tudjátok meg.