Áramlás

Amikor érzékeled a történések sorsszerű folyamatát. A legideálisabb létezési forma. Mégis, akadnak nehézségi tényezők. A modern, mai életstílus, a rengeteg sok leterhelő és valahol mégis jelentéktelen gond, a tömérdek fölösleges infó, ami az agyunkat eltömíti... ezek mind-mind interferenciát idéznek elő, aminek áthidalásához nagyon higgadt, bölcs, és letisztult elme kell. Nekem nagyon messze kellett eltávolodnom a várostól, hogy ezt folyamatosan, hosszú ideig érezni tudjam. Kapolcs nagyon szép hely, a hangulat, az emberek, és a táj mind-mind mély benyomást tettek rám... ismét. Egy idő után e sok pozitív dolog kölcsönhatásaként könnyebbnek, nyugodtabbnak kezdtem érezni magam, minden mozdulat, szó, és történés helyénvaló volt. Ilyen felszabadultságot talán még sohasem éreztem azelőtt, az engem körülvevő emberek reakcióiból és szavaiból is egyértelműen szeretettel teli visszajelzéseket kaptam, ami csak tovább erősítette amúgy is éledező magabiztosságom. Így egy idő után valóban elértem egy olyan állapotot, amelyben eddigi életemben legkönnyebbnek éreztem a létezést. Szlovénia, Veszprém, Kapolcs... és remélem, hogy sikerül eljutnom Ozorára is. Mind olyan hely volt, ahol megszabadultam a sok nyomasztó dologtól, ami itthon terhel. Törekedni kell ennek az áramló létformának az elérésére, mert így lehet legkönnyebben eljutni önmagadhoz. Hiszen Te vagy a forrás, amiből a folyó fakad, csak vissza kell találnod hozzá.

A barátaim lent várnak. Most semmire sem vágyom jobban annál, mint hogy ott legyek velük. Nekik köszönhetek mindent. Amint rájuk gondolok, érzem a melegséget szétáradni a mellkasomban. Innen érzem, hiszem, és tudom, hogy jó úton vagyok.